Kingston SSDNow V300 60GB Review

harmkuijpers 19 juli 2013, 2.664 views

Kingston SSDNow V300 60GB

Pluspunten

• Erg snel
  • Goede uitbreiding van de pc

Minpunten

• Als enige schijf in een pc heeft de SSD eigenlijk een te klein geheugen.

Het is een super snelle SSD. Je pc start echt veel sneller op zelfs op een nieuwe pc is het verschil goed te merken. Je hoeft nooit meer lang te wachten totdat je iets hebt ge´nstalleerd. Ik had windows 7 binnen 10 min. ge´nstalleerd. alleen bestanden uitpakken duurde langer als 10 sec. De SSD heeft maar weinig geheugen omdat het maar 60 GB is dus denk goed na of je het niet te klein vind. Het is genoeg voor Windows 7 + een paar zware programma 's ik heb zelf nog een schijf in mijn pc zitten en daar zet ik grote bestanden op. Als enige schijf in je PC is deze eigenlijk te klein.

Heb jij ook een Kingston SSDNow V300 60GB?

Reviews door de redactie