Specificaties 20" @ 1680x1050 (WSXGA+) (TN, 5ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster 2032MW Zwart Review

Kosty 2 augustus 2008, laatste update op 24 december 2009, 944 views

Samsung Syncmaster 2032MW Zwart

Pluspunten

• Veel aansluitingen
  • 20" scherm
  • Mooi design

Minpunten

• Software

Algemeen
Zeer goede monitor qua functies, stevig gebouwd en goed geprijsd.
Enkel de software valt tegen

Featureset
Ik heb deze monitor gekocht omdat ik nog geen TV had, en ik ook later erop wou kunnen HD-PS3en.
De monitor heeft een DVI poort, VGA poort, TV tuner (coaxkabel ingang), Component ingang, HDMI poort, SCART, AV én S-VIDEO - Lekker veel dus.
Het mooie 20" scherm is net genoeg voor mij, daarom heb ik het ook gekocht aan de (relatief lage) prijs van 300¤

Kleurweergave
Niets aan op te merken, je kan eventueel de kleurweergave (RGB) een beetje tweaken, maar de standaard setting is zeker goed

Helderheid en contrast
Standaard ietsje te donker, maar dat is in te stellen.

Pixeldefecten
4 Maanden in gebruik, géén dode pixels en ik hoop dat die er ook nooit komen !

Bouwkwaliteit en afwerking + Vormgeving
Zéér mooi design, echt een pareltje in mijn kamer !
De lak glanst netjes - Spiegelt zelfs !
Het enige minpuntje is dat wanneer ik de monitor om wil draaien, er kleine vlekken komen - maar dat is normaal denk ik ;)

Super ding voor de prijs van 300euro die ik betaald heb !

OPMERKING
Bij mij doet de software echt slecht zijn werk
Minstens elke 2 dagen flipt hij weer eens... Wilt hij niet in Pc mode gaan, of gaat hij hangen ? Met een beetje geluk gaat alleen de OSD een beetje raar doen, maar dit is echt niet leuk
Makkelijk op te lossen door de stroom eraf te halen, maar dit zou niet zo mogen zijn !

OPGELOST ! Ik gebruikte een DVI-> VGA kabel, deze vervangen door een DVI->DVI kabel loste het probleem op !

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 2032MW Zwart?

Met de software is denk ik een probleem specifiek bij jouw, bij mij doet hij het namelijk wel altijd goed. Maarja, ik heb dan weer allemaal krasjes op de lak :(

[Reactie gewijzigd door SOEPSTENGEL13 op 3 augustus 2008 12:17]

én Opgelost !
DVI -> VGA kabel vervangen door DVI->DVI en alles werkt weer !