Logitech S200 Review
De set van Logitech heb ik een tijd geleden al gekocht.Ik heb hem ondertussen uitvoerig getest.
Hoge tonen
De hoge tonen uit de Logitech S200 zijn niet echt goed. Bij de hoge tonen valt het heel erg op dat de boxjes wat kleiner en wat van lagere kwaliteit zijn. Ze geven vooral een schel geluid.
Middel en lage tonen
Bij de middel en lage tonen klinkt de Logitech S200 veel beter. Zeker de subwoofer is voor thuisgebruik voor de gewone muziek fanaat zeer goed. Ook de middeltonen zijn verder goed te horen en zijn niet echt schel of onaangenaam om te horen, zoals bij de hoge tonen. De subwoofer zoemt echter wel wat ondanks dat je hem niet gebruikt. Dit valt alleen te verhelpen door de subwoofer lager te draaien of de boxen...
Pluspunten
Afwerking Geluidskwaliteit Subwoofer Prijs
Minpunten
Ledje Vormgeving (niet echt bijzonder)
Eindoordeel
Hoge tonen
De hoge tonen uit de Logitech S200 zijn niet echt goed. Bij de hoge tonen valt het heel erg op dat de boxjes wat kleiner en wat van lagere kwaliteit zijn. Ze geven vooral een schel geluid.
Middel en lage tonen
Bij de middel en lage tonen klinkt de Logitech S200 veel beter. Zeker de subwoofer is voor thuisgebruik voor de gewone muziek fanaat zeer goed. Ook de middeltonen zijn verder goed te horen en zijn niet echt schel of onaangenaam om te horen, zoals bij de hoge tonen. De subwoofer zoemt echter wel wat ondanks dat je hem niet gebruikt. Dit valt alleen te verhelpen door de subwoofer lager te draaien of de boxen tijdelijk uit te zetten.
Vormgeving
De vormgeving van de S200 is vrij simpel, gewoon vierkant met wat kabels. De boxjes zijn mooi afgerond aan de boven en onderkant, maar niet echt bijzonder om te zien.
Wat wel handig is, is dat er aan de zijkant van de boxjes ook een bass-regelaar zit. Meestal zit deze bij de wat duurdere sets aan de achterkant van de subwoofer.
Het ledje op de boxjes is wat irritant, deze is namenlijk best wel fel om te zien.
Over het algemeen is dit een zeer degelijk setje voor de audio fanaat die het niet echt nodig heeft om veel bas te hebben en hard geluid. Geeft genoeg geluid voor een redelijke kamer maar is niet storend voor andere mensen in de omgeving. Zeker een aanrader.
Reacties (1)
[Reactie gewijzigd door GiantLeap op 26 juli 2024 16:39]
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn