Specificaties 4,3" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

HTC Windows Phone 8X Zwart Review

BG_tweakersnet 17 juli 2013, 1.071 views

HTC Windows Phone 8X Zwart

Pluspunten

• Stevig, helder, snel, handig, scherp beeld, geen hangups, werkt heel handig ineen cloud, via skydrive bvb, heel makkelijk te intereren in om het even welk netwerk

Minpunten

• Vingergevoeligheid vh glas, free WP8 apps bevatten reclame

Mijn eerste smartphone na amper 1 week gebruik, dus wat vindt een leek van een smartphone...

Ik was op zoek naar een nieuwe GSM nu mijn 7 jaar oude een brikje was geworden. Ik bood gewoon op ebay op een paar, en deze kwam eruit, dus ik koos niet echt voor een Windows phone, wel voor een HTC.

Is dit eigen aan windows phone 8, maar zeeeer makkelijk te installeren, binne de korste keren had ik al mijn accounts erop staan, nu heb ik ondertussen een 10 tal apps erbij gezet, en op dit moment denk ik dat hij al alles kan wat ik er van verwacht, met nog 11.4G vrij vd 16.

Plus via mijn microsoft account, heb ik 7G op Skydrive erbij, foto bvb, kan je gewoon direct doorsturen. Zeeer handig heb ik al gemerkt , neem bvb fotos van details voor het werk, tegn dat ik achter mijn PCtje zit, kan ik die al incopieren in mijn document, niks geen kabelkes meer of files via verkenner overzetten.

Ik ben een kleine fot amateur, dus dit ding heb ik niet gekocht om foto's te maken, maar, ben wel verrast door de kwaliteit ervan, dus onverwacht pluspuntje.

Ondanks wat ik her en der lees, is dit toestel helemaal niet plastiekerig, voelt zeer degelijk aan, piept of kraakt niets.

De battery dan; tot nog toe laadt ik bij om de dag, dus hij gaat twee dagen mee, met WIF, 3G, bluetooth , enfin, alles aan.

WP8icoontjes; werkt heel handig; op je opstart scherm kan je alles plakken wat je wil, en dus dat scherm ook heel groot maken(enkel verticaal), elk icoontje kan je in 3 groottes aanmaken, hoveel te groter, hoeveel te meer details zichtbaar zijn, bvb een WIFI aan uit knop, of een battery status knop, of 3 knopjes voor mijn 3 mailaccounts, daarnaast is er een tweede scherm waar alle apps in staan, een beetje zoals android dus, maar hier staan ze gewoon allemaal verticaal onder ekaar, nog geen idee of je die ook kan schikken, lijkt me overbodig, want dan kan je ze beter op je opstartscherm copieren.

Schermresolutie is heel scherp, helderheid op max geeft perfect leesbaar beeld in volle zon.

Dus, tot nog toe; zeer tevreden over mijn aankoop en zeker aan te raden.

• Dlink N router
  • Acer desk top replacement
  • HP portable

Heb jij ook een HTC Windows Phone 8X Zwart?

en vandaag 225euro bij ibood!