Samsung Galaxy Tab 3 10.1" WiFi 16GB Wit Review

PSV_Supporter 16 juli 2013, 9.006 views

Samsung Galaxy Tab 3 10.1" WiFi 16GB Wit

Pluspunten

• Ziet er wel mooi uit en werkt vlot.

Minpunten

• Geen multi-user support!!!!!!

Ik heb de Galaxy Tab 3 net vandaag binnen gekregen. De Tab 3 is net enkele dagen verkrijgbaar. Ik heb 'm op reservering besteld via Bol.com. Enige opmerking die hierbij te plaatsen is, is dat er geen bericht is geweest dat de tablet verzonden is en dus bij toeval kon ik het pakketje ontvangen. Uiteraard wel blij met het nieuwe apparaat.
Ik heb het apparaat nu een uurtje in huis, installeert makkelijk en werkt snel. Als referentie heb ik een Acer Iconia A500.
Ik heb deze tablet vooral en eigenlijk zo ongeveer alleen uitgekozen vanwege Android 4.2.2 die er op staat, zodat ik multi-user kon gebruiken. Ik wil niet 4 tablets in huis, gewoon een tablet die door meerdere users te gebruiken is.
MAAR: Dit blijkt dit niet gesupport te worden door Samsung. ZWARE tegenvaller.
Ik ga kijken of ik het apparaat nog terug kan sturen.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Tab 3 10.1" WiFi 16GB Wit?

Hoe zit het met gebruik van sd kaart?

De reden dat ik nu met alle mogelijkheid een galaxy tab vermijd is dankzij deze optie....

de tab2 zowel de 7 als 10 inch hebben ook een uitbreidingsslot.
Maar je hebt er geen bal aan omdat er geen mogelijk heid is om de applicaties te swappen naar de SD (zoals link2SD of swap2SD oid), ook was het niet mogelijk om het te mounten via een script.

Heb je dit kunnen testen op de tab3?
Onder applicatiebeheer is er de mogelijkheid om een applicatie naar SD kaart over te zetten. Ik heb er zelf alleen nog geen MicroSD kaart in zitten dus heb het niet kunnen uitvoeren. Is die optie er niet op de tab 2?
Sorry, ik heb het niet getest. Heb 'm inmiddels terug gestuurd naar Bol.
Nu op zoek naar een tablet die multi-user wel ondersteund, maar niet die dure Google tablet. Iemand suggesties?
Sorry, ik heb het niet getest. Heb 'm inmiddels terug gestuurd naar Bol.
Als het niet perse android hoeft te zijn zou je voor een surface rt tablet
kunnen gaan. Is laatst nog in prijs gedaald volgens mij.
Wil wel bij voorkeur Android.
Asus Memo Pad Smart 10.1?
Dan kan je beter wachten op de memopad smart 10fhd. Als android 4.3 uitkomt heb je zowizo multi-user. Asus is altijd relatief snel met update's en je kan er ook van uitgaan dat deze tablet wel android 4.3 krijgt
Ik wacht nu ook daar op! :)
Het is mogelijk apps uit te laten voeren via de geheugenkaart, net getest.
Enig idee wanneer er een Tweakers review komt van deze tablet?
(of kijk ik er overheen...?)
Ik heb ook geregeld producten besteld bij bol.com en als je echt daar besteld (dus geen tussenleverancier) kun je makkelijk het artikel retouneren. Je hebt bij Bol.com 30 dagen bedenktijd.
Terug sturen was geen enkel probleem.