Specificaties 4,7" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

HTC One 32GB Zilver Review

frenkieshenkie 16 juli 2013, 813 views

HTC One 32GB Zilver

Pluspunten

• Beats Audio icm stereospeakers
  • Blinkfeed
  • Schermresolutie
  • Camera mogelijkheden en opname kwaliteit (Zoe, Ultrapixel)
  • Afwerking en materiaal gebruik (Gepolijste randjes, Aluminium unibody)
  • Snelheid van het processor

Minpunten

• Wifi was in het begin moeilijk op te pakken (met name nieuwe netwerken)
  • Nu ze er eenmaal instaan gaat het goed en pakt de HTC ze feilloos op als ze in de buurt zijn.
  • Batterij is sneller leeg als ik aanvankelijk had gedacht. Ook met de schermhelderheid op automatisch gaat het nog vrij snel. Het is natuurlijk ook een energievragend scherm en ik gebruik het apparaat (zeker in het begin) ook vrij intensief dus dan is er wat voor te zeggen.. Opladen duurt ook vrij lang als ik het vergelijk met mijn iPhone..
  • Als je van een iPhone 4 afkomt is het toch best wel een flink apparaat.. Ook dit went natuurlijk en het heeft ook zo zijn voordelen

Na jaren Apple iPhone's gebruikt te hebben was ik nu toe aan iets anders.
Mijn keuze is gevallen op de HTC one omdat ik daar goede verhalen over hoorde en omdat ie er superstrak en mooi afgewerkt uitziet en ook zo aanvoelt.
Materialen die zijn gebruikt zijn van een hoog niveau en mooi afgewerkt.
Heb het toestel nu een paar dagen in gebruik en gister ook de update naar 4.2.2 moeiteloos binnengehaald waardoor er toch net wat dingetjes bijkwamen die ik nog mistte. (wist dat de update ging komen dus vandaar)
O.a. de batterijpercentage is een welkome aanpassing (gewend uit de iPhone 4) Het is voor mij wel erg wennen na 5 jaar iPhone's te hebben gebruikt maar ik moet zeggen dat dat gelukkig heel snel gaat. Gebruiksgemak is dus goed want ik wist alles binnen no-time weer te vinden. Verder vindt ik de integratie van verschillende accounts heel goed en dat in combinatie met blinkfeed. Helemaal top. Altijd op de hoogte van de nieuwtjes en helemaal zelf aan te passen naar wat je wel en niet wilt zien.
Dan nog iets over de geluidskwaliteit van het toestel: Met name als je de HTC one recht voor je houd is het geluid super. Waar je bij andere toestellen vaak een klein speakertje op de achter of onderkant ziet, Zie je bij de HTC one al vrij snel een speaker onder en boven het scherm. Zo heb je dus stereogeluid! en dat met de techniek van Beats-audio maakt het tot een superieure geluidskwaliteit voor zo'n relatief klein apparaat.

Heb jij ook een HTC One 32GB Zilver?