Specificaties 4,7" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Motorola RAZR HD Zwart Review

Electric Vibes 16 juli 2013, 303 views

Motorola RAZR HD Zwart

Pluspunten

• groot 4.7" scherm, gorilla glass zal niet snel krassen
  • redelijke batterijduur
  • 4g ready
  • snelle 1.5 gHz heeft bij mij nog niks laten haperen in de twee weken dat ik een en ander aan software gedraaid heb.
  • kevlar achterkant ziet er wel vet uit.

Minpunten

• misschien iets te groot om met een hand vast te houden en alles met duim aan te raken, maar dat je een mooi groot scherm hebt weegt hier wel tegenop.
  • wifi authentication heeft al 5 keer in de twee weken dat ik hem heb gemeld dat het password fout is en dan heb ik geen wifi bereik terwijl hij op authenticating blijft hangen en aangeeft dat wifi wel aanstaat. Als ik dan de telefoon reboot werkt het wel weer. Hier wordt op internet meer over geklaagt. Hier schijnt wel een update voor te komen dus ik hoop maar dat dit snel verholpen is.

prima telefoon wat mij betreft, voor mij de eerste smartphone dus ik heb niet echt iets om het mee te vergelijken maar ik vind het scherm lekker groot en de batterij gaat ook lang genoeg mee als je hem gewoon in je zak hebt zitten, zeker 3 dragen. luidspreker kan vrij hard en geeft gewoon prima geluid. Camera kan prima 1080p filmen. zoek maar eens op youtube. de behuizing is vrij strak uitgevoerd met misschien wel iets te hoekige randen, waardoor het toch niet helemaal lekker vasthoud in één hand en je echt met twee handen zult moeten typen. Ik moet zelf nog erg wennen aan het touch toetsenbord maar mijn vorige telefoon had ook nog fysieke toetsen.

Heb jij ook een Motorola RAZR HD Zwart?

ik snap je review niet, je zegt redelijke batterijduur maar je geeft hem maar 3 sterren..hoelang gaat een batterijlading dan mee bij jou en met wat voor een soort gebruik?

Ook vraag ik me af of je wifi-issue nu is ogelost, heb jij een branded phone..?
ik ben eigenljk helemaal nooit tevreden met smartphone batterijduur dus misschien dat ik daarom niet zo hoog gerate heb. ik weet niet precies wat je bedoelt met een branded phone, hij is besteld uit duitsland. Ik heb die wifi issue nog niet opgelost. hij kan wel 2/3 dagen meegaan op de batterij.
branded is bv van een bepaalde provider..ja idd smartphone usage is niet fenomenaal :) maar 2 a 3 dagen voor een smartphone is toch ok..

heb je er standaard ICS op draaien, of heb je hem geroot/custom rom erop gezet?
Zou het probleem kunnen oplossen dacht ik te lezen op xda
ja ik heb er nog de standaard android op zitten, hij is simlockvrij en er staat geen provider software/ logo's op. misschien moet ik inderdaad eens een weekendje me verdiepen in custom roms/rooten, bedankt voor de tip! :)
die uit duitsland zijn allemaal van O2 (gelukkig met bijna geen modificaties ten opzichte van stock, in tegenstelling tot de verizon versie die vol met bloatware zit)

batterij is gewoon zeer goed, zeker als je geupdate hebt naar 4.1.2
als je nog op 4.0.4 zit dan kan je inderdaad ook problemen met je wifi hebben (zelfs een gescrambled beeld als je met wifi aan uit range loopt soms)

ik vind dit persoonlijk een van de topmodellen uit 2012, vooral door de build quality die onge-evenaard is.