Specificaties GF GTX 650 Ti Boost (1,033GHz), 2GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Gigabyte N65TBOC-2GD Review

Animal_1970Newbie 15 juli 2013, 906 views

Gigabyte N65TBOC-2GD

Pluspunten

• Goede prijs/ prestatieverhouding
  • Stil
  • Snel

Minpunten

• Kan niets ontdekken

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Geweldige kaart voor z'n prijs. Nieuwe spellen draait ie zonder moeite op hoge kwaliteit i.c.m. een ALTERNATE Upgrade Kit GigaByte GA-B75M-D3V / i5-3470 / 8GB.

De service van Alternate was zoals altijd spreekwoordelijk en zelfs na sluitingstijd nam men toch uitgebreid de tijd om een door mijn voorganger uitgekozen Asus budgetkaart om te ruilen voor dit exemplaar. Daarmee heeft men weer eens bewezen dat klantvriendelijkheid daar hoog in het vaandel staat. Zo was ik in staat iemand erg blij te maken na het (her)bouwen van het systeem met als resultaat hele leuke benchmarks voor het geld; kaart, kit + leverancier een absolute aanrader voor mensen met een smalle beurs die toch leuk willen gamen !

Heb jij ook een Gigabyte N65TBOC-2GD?

In combinatie met welk moederbord heb jij deze kaart gebruikt?

Mijn Gigabyte GA-Z77X-D3H met laatste BIOS wil niet booten met deze kaart er in.
In een Gigabyte GA-P35C-DS3R boot hij wel, maar slaat hij vast zodra de GUI van XMBC moet worden geopent.
Twijfel dus of dit een compatibiliteit issue met Gigabyte's eigen producten is, of een defecte kaart.

Hi,

Met de GigaByte GA-B75M-D3V .. staat erbij in m'n reviewtje trouwens. :)

No problemo en ik ben zelf jaloers op de prestaties ;) Ouwe bak van 3 jaar terug legt het af :(
Klein bordje met beperkte opties maar voor het geld best ok.

Grtz,
Animal ;)

[Reactie gewijzigd door Animal_1970 op 24 juli 2013 18:17]

Hallo Animal,

Vraagje: als ik 3 monitoren (24 inch) wil aansturen met deze kaart, heb ik dan 3x een display-port ingang op de monitoren nodig?
Is niet voor gamen maar voornamelijk voor grafieken bekijken (beleggen).

Groet!
PCA
Hallo,

Be inmiddels iets verder; kan mijn eigen vraag nu met nee beantwoorden. Ik wil de vraag nu andersom stellen; kan ik met deze kaart 3 monitoren ZONDER displayport gebruiken als extended desktop?

Groet
|:( al sla je me dood ... Ben zelf ook maar een amateur en krijg veel werkend maar heb totaal geen ervaring met meerdere schermen (tegelijk) :?

Grtz.,
Animal 8)7