Samsung Galaxy S III 16GB Blauw Review

offerman 14 juli 2013, 1.145 views

Samsung Galaxy S III 16GB Blauw

Pluspunten

• Mooi ontwerp, voldoende geheugen en verwerkingskracht, met mijn favoriete mobiele operating system :-)

Minpunten

• Instabiel/gaar, accu gaat geen werkdag mee, slechte after sales van webshop, slechte/geen/verkeerde reparatie via service center, toestel weken kwijt geweest, veel tijd en ergeris gekost, en nog steeds niet in orde.

Toestel heeft het alleen de eerste maand goed gedaan. Daarna begon hij met rebooten... en rebooten... en rebooten. Totdat hij uiteindelijk helemaal niet meer opkwam omdat hij in zijn boot al met de volgende boot begon, en net zo lang bleef doorgaan totdat de batterij leeg was. Een factory reset bood ook geen soulaas meer.
De webshop (4Launch) wilde weinig voor me doen, kreeg alleen een gegoogelde link naar een van de honderden vergelijkbare gevallen op internet en de boodschap dat als ik via hen zou laten repareren ik het toestel een maand kwijt zou zijn. Verder verwezen ze naar een Samsung service center.
Na een week bij Dynafix in Leiden kreeg ik bericht dat het toestel opgestuurd zou worden voor reparatie. Nog een paar weken later kreeg ik 'm terug. Volgens de reparatiebon waren er onderdelen vervangen, maar heb nog steeds regelmatig dat het toestel ineens gaat rebooten, soms tientallen keren achter elkaar. Het lijkt een kwestie van tijd voordat 'ie er weer in blijft.
Kortom: heb spijt van dit apparaat en spijt van 4Launch.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S III 16GB Blauw?