Specificaties Bedraad Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech K200 Media Keyboard Review

Gertson 14 juli 2013, 599 views

Logitech K200 Media Keyboard

Pluspunten

• Fijne toetsen

Minpunten

• Geen

Prima toetsenbord voor degene die geen behoefte heeft aan een gaming toetsenbord met extra knoppen. Er zitten 8 multimedia knoppen op dit toetsenbord. Je kunt hiermee het volume bedienen, muziek afspelen of pauzeren, je E-mail opstarten, de rekenmachine opstarten en je pc uitschakelen.

De toetsen voelen wat goedkoop aan, maar typen lekker weg. Waar ik mij aan erger, zijn toetsenborden met hoge toetsen, dat heeft dit toetsenbord gelukkig niet. De toetsen zijn iets groter/hoger dan die van een laptop, maar kleiner dan bijvoorbeeld de Logitech G105.

Een prima toetsenbord, voor een goede prijs. En van Logitech kan je er wel op aan dat je producten lang meegaan

Heb jij ook een Logitech K200 Media Keyboard?

Heb dit toetsenbord zelf ook gekocht samen met een muis erbij, wat een heerlijk toetsenbord voor de prijs, ik kan er zelfs prima league of legends etc op spelen.
Ik speel vaak shooters, en kom vaak tot de conclusie dat ik meer dan drie toetsen tegelijk in druk. Bij de meeste toetsenborden reageert hij even helemaal niet meer wanneer je dit probeert. zou je mij kunnen vertellen of dit toetsenbord wel meerdere toetsen tegelijk aan kan.
Heb het net even getest in CoD MW3, en ik ondervind geen problemen.