Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Monster Turbine Review

grigori1 10 juli 2013, 362 views

Monster Turbine

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • geluid
  • 3 jaar garantie

Minpunten

• geen platte kabbel
  • geen volume controle in de kabel

heb de oordoppen nu een dag en ze bevalen mij uitstekend.
het eerste wat mij opviel was dat de verpakking aardig wat gewicht heeft voor een paar oordoppen. eenmaal geopend zat er aardig wat accessoires bij verschillende maten oordopjes natuurlijk, haakjes voor achter je oren en twee verschillende tasjes om ze in te bewaren. De bouwkwaliteit is uitstekend de doppen zijn van zwart verchroomd metaal helaas zit er niet zo'n platte kabel bij die anti knoop is. Op het moment van schrijven is de goedkoopste prijs 119 euro ik heb er zelf 65 euro inclusief verzendkosten bij Ibood betaald. 119 euro is natuurlijk veel geld maar ik zou het er wel voor over hebben.

Heb jij ook een Monster Turbine?

prima heb nooit eerder oordoppen gehad die duurder waren dan 20 euro dus kan niet echt vergelijken. lage tonen zijn uitstekend maar hoge tonen komen er ook heel goed uit.
Het is niet zoals de beats by dre lijn dat de nadruk echt op de lage tonen licht, waar ik wel blij mee ben
hoe is het geluid??