Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 2.500dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G300 Gaming Mouse Review

SebasHk 8 juli 2013, 1.022 views

Logitech G300 Gaming Mouse

Gebruik deze muis inmiddels al zo'n 7 maanden. Tot nu toe een geweldige muis. Prijs is erg laag maar kwaliteit erg hoog! Hij ligt heerlijk in de hand en er zitten meerdere knoppen op die voor mij erg handig van pas komen tijdens het gamen. Er zitten ook kleine lichten op wat mij aansprak aangezien mijn toetsenbord ook verlicht word. Deze kleuren zijn goed aan te passen d.m.v de bijgeleverde software. Met deze software kun je gemakkelijk de kleuren en de knoppen aanpassen. Over het algemeen ben ik erg blij met de muis dus een goede aankoop! Een echte aanrader.

Heb jij ook een Logitech G300 Gaming Mouse?