Specificaties 1TB 3.5" HDD (SATA-300) - Bekijk alle specificaties

Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB Review

b1mmercla3ssenNewbie 24 juli 2008, laatste update op 24 juli 2008, 894 views

Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB

Pluspunten

• Veel opslagruimte

Minpunten

• nog geen ontdekt

Algemeen en Prijs:
Ik heb deze harddisk inmiddels 3 weken in gebruik en ben er zeer tevreden over. Ik gebruik deze harddisk in mijn systeem als opslag voor muziek en films, geen toepassing dus waar enorme prestaties voor vereisd zijn, maar waar de brute hoeveelheid opslagruimte wel erg goed van pas komt. Daarnaast een redelijk goede GB/euro ratio (schijf gekocht voor 129 euro, dus ongeveer 13 cent per gb)

Prestaties:
Mijn andere harddisk is een 5 jaar oude seagate pata-schijf en die is aanzienlijk langzamer, dit merk ik onder andere bij het uitpakken van gecomprimeerde bestanden.

Stabiliteit en betrouwbaarheid:
Ik gebruik de schijf pas 3 weken, maar heeft tot nu toe altijd prima gedraaid.

Compatibiliteit:
De schijf was eenvoudig te installeren en te formatteren.

Geluidsproductie:
De schijf doet onhoorbaar zijn werk (maakt in ieder geval niet meer geluid dan mijn saphire x1550 videokaart).

Heb jij ook een Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB?

Mooie onderbouwde review.
Kan meer worden als foto's toegevoegd worden... ;)