Specificaties 40" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Sony Bravia KDL-40V4000 Zwart Review

JATOLISTNewbie 23 juli 2008, laatste update op 23 juli 2008, 3.777 views

Sony Bravia KDL-40V4000 Zwart

Pluspunten

• beeldkwaliteit, uitzicht, geen kijkhoekproblemen

Minpunten

• geen HD decoder in de tv, dus toch nog aparte HD recorder nodig.

Ik ben sinds enkele dagen in het bezit van een KDL-40V4000, op 17/07/08 gekocht voor slechts 1035 euro incl verzending en HDMI kabel via pixmania.be (moet wel de laatste geweest zijn want op dezelfde site intussen niet meer leverbaar en duurder :P ), en omdat ik voor mijn aankoop nergens op internet een review vond schrijf ik er nu maar zelf eentje, want deze tv verdient het.
Ik ben dus totaal tevreden over mijn aankoop. Komende van een 2 jaar oude Toshiba 20" is deze tv echt een revolutionaire verbetering. Geen problemen meer met kijkhoek, realistische kleuren (vanuit alle richtingen en zit/sta hoogtes dus). Zwart is zwart, niet schemerig donkergrijs. Bewegende beelden: perfect. Omdat ik al foto's via mijn wii kan showen heb ik niet de duurdere 40w4000 gekocht die een usb aansluiting heeft.
Analoge sd beelden zien er meer dan behoorlijk uit, maar HD digital beelden via de HD recorder zijn pas echt fantastisch.
Dit is echt een tv waar je een yeah gevoel van krijgt. Een absolute aanrader.

Heb jij ook een Sony Bravia KDL-40V4000 Zwart?

Je bent wel lekker enthousiast maar wat uitgebreider over de specificaties, prijs, foto's e.d. mag best.
Werk met kopjes, en foto's zeggen gewoon ook heel veel.
Suc6