HTC One V Grijs Review

MinedCraftianNewbie 5 juli 2013, 345 views

HTC One V Grijs

Pluspunten

• Het design is oké.
  • Beter geluid met Beats Audio.
  • Goedkoop

Minpunten

• Heel langzaam
  • Crasht vaak
  • Gegevensnetwerk valt uit
  • Bellen lastig (knopjes die niets doen)
  • Gebeld worden lastig (duurt 20 seconden voordat de telefoon ook echt een oproep ontvangt)
  • Weinig functies
  • Batterij te snel leeg

Ik heb deze telefoon sinds 8-7-2012 en een maand later was ik 'm al zat.
Deze telefoon is geen toppertje. Elke 3 dagen valt mijn gegevensnetwerk uit, de telefoon crasht heel vaak, bellen onmogelijk, sms'en onmogelijk, langzaam, batterij is snel leeg. Levering was perfect, aan het begin ging alles nog goed. Later viel alles echter uit en werd hij steeds langzamer. Op het moment van schrijven kan ik niet eens meer een contact toevoegen ("Bezig met laden...") Zelfs na een reset naar fabrieksinstellingen viel hij na 4 dagen alweer uit. Ga deze telefoon terugsturen en een Nexus 4 kopen, deze telefoon ben ik zat.

Alles behalve een aanrader dus.

Heb jij ook een HTC One V Grijs?

Al eens een full wipe geprobeerd? Het zou zo maar eens kunnen helpen. En wat bedoel je met "weinig functies "?
"...Zelfs na een reset naar fabrieksinstellingen..." = full wipe

Weinig functies: Face Unlock mist, Android-updates ontbreken, snel een sms-bericht terugsturen n gebeld te worden, vergrendelschermnotificaties... Etc etc etc.