Specificaties 43" LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Samsung PS43F4500 Zwart Review

Papa Roach 5 juli 2013, laatste update op 23 juli 2017, 1.894 views

Samsung PS43F4500 Zwart (Product gekocht)

prima plasmascherm

Pluspunten

• DVB-C werkt met UPC, ondanks dat UPC geen officiele support geeft)

Minpunten

• Geen smartTV en wifi (zit ik zelf ook niet op te wachten)
  • Geen mini-jack out (wel tulp)

De beeldkwaliteit is goed, en viel me erg mee t.o.v. de demo bij saturn (waarom gebruiken ze van die lowres crappy beelden in de winkel?. Een film kijken (3.5 meter afstand vanaf het scherm) is echt een genot, en beter dan op een 32'' LED 1080P (zelfde prijscategorie).

Bouwkwaliteit is gewoon prima. De rand om het scherm is niet heel erg dik (zoals een paar jaar geleden), maar ook niet heel dun zoals de >800 TV's.

Geluidskwaliteit is volgens mij hetzelfde als high end tv's van samsung. Prima, maar voor films zet ik toch graag mn versterker aan.

Wanneer de zon fel in je kamer schijnt, is de TV een hele grote grijszwarte spiegel, en kijkt het niet echt lekker meer. Dit moet je zeker in je achterhoofd houden als je deze tv overweegt te kopen.

De featureset is beperkt, maar voldoende voor een TV van deze prijs.
- geen WIFI, apps en smart software, maar dit werkt in mijn ervaring toch nooit lekker. Zelf werk ik liever met een MK808 of de HDMI out van m'n laptop om films/livestreams te kijken en spotify te gebruiken.

DVB-C werkt goed met UPC (NED1,2 en 3 in HD zonder CI+ module of mediabox en natuurlijk een berg SD digitale kanalen).

Heb jij ook een Samsung PS43F4500 Zwart?

Leuke snelle review. Een paar eigen fotos met close-up van rand zou het wel compleet maken.

Ik heb deze aanbieding ook op het oog.

Heb je de tv geprobeerd als monitor voor pc of andoid tv stick wellicht? Ik vrees dat het beeld dan niet mooi/scherp is...
Resolutie is nog veel kleiner dan 720p toch? 1024x768 (XGA)
Wat vind je de voordelen van een plasma nog tegenover lcd/led? Valt me op dat dit de enige nog is bij het populairdere aanbod.
Je hebt gelijk, mijn fout. Zal het aanpassen.

Ivm een verhuizing staat de TV weer ingepakt. Heb hem nog amper gebruikt.

Voordelen van plasma vind ik voornamelijk de prijs.