Fractal Design Define R4 Pearl Black Review

Watushio 4 juli 2013, 1.384 views

Fractal Design Define R4 Pearl Black

Pluspunten

• Heel fijn om in te bouwen
  • Heel compleet
  • Kan echt stil

Minpunten

• Geen

Een geweldige kast

Eenvoudig aan de buitenkant maar over alles is goed nagedacht.
De hdd's zijn allemaal gedempt, de bovenste drive cage kan er in zijn geheel uit. De onderste ook en deze kan je ook ergens anders schroeven.
Er kunnen 2 ssd's achter het MB en er is zat ruimte om kabels kwijt te raken.
Allemaal dingetjes om de kabels aan vast te maken.

De kast word heel compleet geleverd. Alle schroefjes en dingetjes zitten er bij. En ook nog eens 2 prima 140 mm fans.

Over de koeling is nagedacht, een eenvoudige maar zeer effectieve fan controller voor 3 fans. Het filter is heel goed bereikbaar. De voeding krijgt koude lucht door de bodem met zijn eigen filter.

Ik heb een overclockte i5 en gpu en het systeem is echt stil. Maar dit komt maar ten dele door de demping. Ik heb er drie 140mm super stille fans in zitten en een stille cpu koeler.

Ik heb nu wat ik wil, een systeem dat presteert maar ook super stil is.

Heb jij ook een Fractal Design Define R4 Pearl Black?