Specificaties 5" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Yarvik Ingenia Horizon Wit Review

hellyeahhNewbie 2 juli 2013, 647 views

Yarvik Ingenia Horizon Wit

Pluspunten

• Groot scherm 5 inch.
  • Android 4.0.
  • Dualsim.
  • Prijs.
  • Uiterlijk.
  • Vormgeving.

Minpunten

• Mis menuverlichting.
  • Geen bijpassend hoesje.
  • Voor de rest geen negatieve punten, ben blij met deze telefoon!!

Heel blij met deze aankoop. Ben van een Samsung Galaxy mini 2 overgestapt naar deze telefoon en wat is dat grote scherm lekker zeg om mee te werken. Geen spijt van tot nu toe (nog maar een week in bezit).

Ik vind eigenlijk alles lekker werken op deze telefoon. De android 4.0 is snel om mee te werken de 5 inch beeldscherm is prima grootte om alles op te bekijken. De playstore is veel uitgebreider dan op de mini 2. Al met al vind ik dat grote pluspunten.

Ze vermelden hier op de site dat er geen bluetooth op zit, maar dat zit er dus wel op.

Enige wat ik vervelend vind is dat de menutoetsen geen verlichting hebben, ben al op zoek geweest maar kan het niet vinden..is toch heel jammer want in het donker is het maar raak zoeken naar de knoppen. De dualsim is wel echt een uitkomst. Nooit meer zeulen met 2 telefoons maar altijd bereikbaar op twee nummers en dat in een telefoon. Ik vind het een goede uitkomst!

Conclusie:
Ben blij met deze telefoon hij voldoet aan mijn verwachtingen en ik denk dat een prijs van 169,- een prima prijs/kwaliteitsverhouding is voor deze telefoon!!

Heb jij ook een Yarvik Ingenia Horizon Wit?

Is het scherm wel mooi scherp?