Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Rapoo 9060 Blade II Review

Meulendijks89 1 juli 2013, 1.835 views

Rapoo 9060 Blade II

Pluspunten

• Compact
  • Aluminium afwerking
  • Laptop toetsen
  • Goedkoop

Minpunten

• Toetsenbord verbinding valt heel soms weg (kan ook aan mijn toetsenbord liggen)

Algemeen:
Zoekende naar een compacte toetsenbord en muis kwam ik de Rapoo 9060 set tegen. Ultra dun, strak design en erg compact. Ik wil een compact formaat omdat ik mijn PC aan de tv heb aangesloten en geen bureau gebruik.

Whats in the box
Toetsenbord
Muis
Mini Usb ontvanger
Handleiding
Batterijen

Aansluiten
Het aansluiten van deze set is zeer gemakkelijk, plaats de mini usb ontvanger in de computer en schakel de toetsenbord en muis aan de onderkant aan en klaar alles werkt!

Gebruik toetsenbord:
Dit toetsenbord heeft laptop toetsen wat ik persoonlijk erg fijn vind typen. Verder zitten er veel verschillende functies op de toetsen die allemaal goed werken. Dit toetsenbord heeft verder geen dikke randen maar een heel dun aluminium randje om de toetsen heen wat het erg compact maakt.

Gebruik muis:
Over de muis heb ik niet veel te vertellen, 2 knoppen en een scrollwheel verder een stevige muis die lekker compact is.

Bouwkwaliteit:
Ook hier kan ik eigenlijk vrij kort over zijn, kwaliteit van deze set is gewoon erg goed voor de lage prijs krijg je echt wat mooi's.

Ben je opzoek naar een mooi compact toetsenbord met een goede kwaliteits afwerking voor weinig geld? dan is de rapoo 9060 set iets voor jou :)

Heb jij ook een Rapoo 9060 Blade II?

De 2e foto is van een toetsenbord zonder numpad