Trust Starzz Review

JurianWB 1 juli 2013, 749 views

Trust Starzz

Pluspunten

• Voor de prijs is ie geweldig!
  • Skypen is van goede kwaliteit!
  • Windows 7 installeert de drivers meteen en Windows XP installeert deze ook snel genoeg.
  • Voor het inspreken/opnemen van video's is deze redelijk.

Minpunten

• Op Windows 8 duurt het instaleren van de drivers best lang.
  • De kwaliteit is geweldig, maar aan de prijs te zien klopt dat wel.

Deze microfoon gebruik ik grotendeels voor skype, maar ook om dingen in te spreken. De microfoon is van goede kwaliteit, maar niet de beste. Als je simpelweg wilt skypen is deze microfoon perfect. Wil je video's opnemen voor je youtube kanaal, dan is deze microfoon redelijk. Voor de prijs waarvoor ik hm gekocht heb (15 euro) is deze microfoon top! Het nadeel is wel, dat het instaleren niet altijd wil werken. Op windows 8 moet je namelijk best wel lang wachten (10 minuten) tot ie het doet. Hij moet dan de drivers instaleren. In windows 7 pakt ie hm gelijk en hoef je alleen maar aan te vinken dat je de microfoon wil gebruiken. Bij windows XP installert ie de drivers in een halve minuut. Over het algemeen geef ik voor deze microfoon 4 sterren (goed).

Heb jij ook een Trust Starzz?

Hoe lui kan je zijn dat je een minpunt geeft voor EENMALIG 10 minuten wachten om je microfoon te gebruiken???
Erg lui was ik toen inderdaad! Ik begin dit jaar daarom ook speciaal met een nieuw voornemen:
Niet lui zijn maar doen! :D
ja jurian, hoe lui kan je wel niet zijn :P