Specificaties 20" @ 1600x1200 (UXGA) (S-IPS, 8ms) - Bekijk alle specificaties

HP LP2065 Zilver Review

Manny Calavera 1 juli 2013, 259 views

HP LP2065 Zilver

Door een bekende uit een container gevist, heel klein krasje op het beeldscherm (door langdurig gebruik zou je dit ook hebben) maar ik ben super tevreden.

Zeer zwaar maar degelijk gebouwd, de Pivot (ronddraai-mechanisme) werkt ook nog prima al gebruik ik het nooit. De vormgeving is prima, geen onnodige dingen erop die hem een oude look geven of iets wat hem na een aantal jaren lelijk zou maken, mede omdat hij heel minimalistisch vormgegeven is.

De ports zijn ook prima, 2X DVI + wat USB poortjes, ikzelf gebruik maar 1 DVI port maar hij is zeker te gebruiken voor het geval je 2PC's erop wilt aansluiten.

Mocht je er 1 gratis kunnen krijgen, zeker die kans aangrijpen. Dit beeldscherm is waarschijnlijk al 6 jaar oud maar werkt nog hartstikke goed naar mijn mening.

EDIT: Tot de dag van vandaag geen dode pixels.

Heb jij ook een HP LP2065 Zilver?

ik heb er zelf ook nog 2 staan hier, ondanks dat de ene (gemaakt in 2005) er nogal ''verkleurt'' uitziet doet mijn andere (uit 2007) het nog steeds erg goed. O+

( ik vindt trouwens nog steeds dat 4:3 ideaal is voor een desktop 8-) )