Specificaties Tower - Bekijk alle specificaties

Antec Performance One P190 + 1200 EU Review

gouweharry 19 juli 2008, 1.245 views

Antec Performance One P190 + 1200 EU

Pluspunten

• ruimte, koelingsmogelijkheden, afwerking, stilte

Minpunten

• slechts 4x 5.25 en 1x 3.5 externe bays, verder niets wat je zelf op eenvoudige wijze kan oplossen/aanpassen

Kwaliteit voeding Score: 3
Nette kast, zonder mij te snijden alles ingebouwd. Jammer dat ie niet ook zilver/zwart als de 182 te krijgen is. Nog even bijbestellen de 120mm hdd-fan(bovenste compartiment, deze zit nl niet in de verpakking. Het onderste compartiment heeft in het midden wel een fan maar voor de hdd-bracket zelfs niet de mogelijkheid er een te plaatsen zonder enig las/plak of knipwerk. Maar wat is ie geweldig stil. De 2 voedingen zijn deels modulair, maar ik kan geen goede airflow naar buiten toe ontdekken zoals mijn Coolermaster Realpower dit deed. Alle Fans zijn trouwens aan te sluiten middels de oude bekende 4-pins molex hdd/dvd aansluiting , evenals het interieurlamp/ledje (waarom nu geen 3 pins zoals op mijn mobo diversen zitten?). Zelf had ik liever mijn Chieftec Dragon big behouden maar deze kon geen GF 280gtx-en kwijt. Alles bij elkaar een nette prijs als je kijkt wat je al niet kwijt bent voor een 1200 wat voeding en een goede kast.

Heb jij ook een Antec Performance One P190 + 1200 EU?

man, dit is toch een kast waar je boeken over kan schrijven en jij kan er slechts 9 regels over kwijt ?
Zeg eens wat meer over de koeling(airflow , fans ) mogelijkheden , de voeding op zich , de layout van de kast, cable management.
Had deze kast beschikbaar geweest zonder 1200 watt voeding dan stond deze bij mij te pronken.
Het is namelijk een van de enigste kasten die plaats heeft voor een big-boy fan aan het zijpaneel en nog 4-5 120mm fans boven achter en voor heeft.
Dit alles zonder die 'kijk naar mij en mijn patserkast" looks.

Voor diegenen die een degelijke review zoeken over de P190 en diens PSU('s)

[Reactie gewijzigd door Ozzy2 op 19 juli 2008 19:29]

Vreemde 'review'. Geen details, geen specs, geen mening, behalve dan een opmerking over de externe bays [hoeveel heb je er nodig?].

Bovendien - even lekker eigenwijs - heeft deze kast natuurlijk geen 1.2kW voeding maar een 650W voor CPU, mobo, graphics en omstreken en een 550W voor de drives en andere meuk. De 650W is nog wel te begrijpen, de 550W is pure overkill voor wat je er aan kan hangen. Derhalve een vreemde, niet uitgebalanceerde kast.

Wel een mooie kast, dat dan weer wel. Maar zinvol? Tja, daar zou ik wel eens een review aan willen wijden, alleen heb ik dus niet zo'n monster en moet ik me beperken tot commentaar vanaf de zijlijn.
Heb zelf de P180B en geef bovenstaande inderdaad er gelijk in dat je wel heeeel weinig kan melden over deze geniale series van Antec :?
Mooie aan deze series is zoals ozzy ook aanhaald, 1 van de beste kasten kasten zonder twijfel, waarbij je het bovendien een zakelijk strak en eenvoudig houd vanuit aanzicht en uitstraling!