Antec Performance One P190 + 1200 EU Review
Nette kast, zonder mij te snijden alles ingebouwd. Jammer dat ie niet ook zilver/zwart als de 182 te krijgen is. Nog even bijbestellen de 120mm hdd-fan(bovenste compartiment, deze zit nl niet in de verpakking. Het onderste compartiment heeft in het midden wel een fan maar voor de hdd-bracket zelfs niet de mogelijkheid er een te plaatsen zonder enig las/plak of knipwerk. Maar wat is ie geweldig stil. De 2 voedingen zijn deels modulair, maar ik kan geen goede airflow naar buiten toe ontdekken zoals mijn Coolermaster Realpower dit deed. Alle Fans zijn trouwens aan te sluiten middels de oude bekende 4-pins molex hdd/dvd aansluiting , evenals het interieurlamp/ledje (waarom nu geen 3 pins zoals op mijn mobo diversen zitten?). Zelf had ik liever...
Pluspunten
ruimte, koelingsmogelijkheden, afwerking, stilte
Minpunten
slechts 4x 5.25 en 1x 3.5 externe bays, verder niets wat je zelf op eenvoudige wijze kan oplossen/aanpassen
Eindoordeel
Heb jij ook een Antec Performance One P190 + 1200 EU?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (3)
Zeg eens wat meer over de koeling(airflow , fans ) mogelijkheden , de voeding op zich , de layout van de kast, cable management.
Had deze kast beschikbaar geweest zonder 1200 watt voeding dan stond deze bij mij te pronken.
Het is namelijk een van de enigste kasten die plaats heeft voor een big-boy fan aan het zijpaneel en nog 4-5 120mm fans boven achter en voor heeft.
Dit alles zonder die 'kijk naar mij en mijn patserkast" looks.
Voor diegenen die een degelijke review zoeken over de P190 en diens PSU('s)
http://tech-reviews.co.uk/reviews/antec-p190/
[Reactie gewijzigd door Verwijderd op 25 juli 2024 04:23]
Bovendien - even lekker eigenwijs - heeft deze kast natuurlijk geen 1.2kW voeding maar een 650W voor CPU, mobo, graphics en omstreken en een 550W voor de drives en andere meuk. De 650W is nog wel te begrijpen, de 550W is pure overkill voor wat je er aan kan hangen. Derhalve een vreemde, niet uitgebalanceerde kast.
Wel een mooie kast, dat dan weer wel. Maar zinvol? Tja, daar zou ik wel eens een review aan willen wijden, alleen heb ik dus niet zo'n monster en moet ik me beperken tot commentaar vanaf de zijlijn.
Mooie aan deze series is zoals ozzy ook aanhaald, 1 van de beste kasten kasten zonder twijfel, waarbij je het bovendien een zakelijk strak en eenvoudig houd vanuit aanzicht en uitstraling!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
