Specificaties 13,3" (1366x768), 532GB (ssd+hdd) - Bekijk alle specificaties

Sony Vaio SVT1312M1ES Review

jpg97 30 juni 2013, 593 views

Sony Vaio SVT1312M1ES

Pluspunten

• Touchscreen
  • Snelheid
  • Accuduur
  • design
  • prijs

Minpunten

• toetsenbord voelt een beetje goedkoop aan

Deze Vaio nu enkele dagen in bezit, ter vervanging van mijn oude HP TX2-1050ED. Daar deze ook een touchscreen had en dit wel fijn werkte ben ik op zoek gegaan naar een kleine laptop met touchscreen.

Het touchscreen van deze Vaio is overigens beter dan die van mijn oude HP.

Snelheid is goed ( start lekker snel op ) en daar ik deze laptop toch niet gebruik voor intens gamen voldoet deze prima aan de wensen. Bouwkwaliteit is ook goed, al voelt het toetsenbordje een beetje... plastic aan. Overigens is deze laptop ook een stuk stiller dan mijn vorige, en valt de accuduur heel goed mee ( circa 4-5 uur op een lading tot nu toe ).
Super tevreden met deze Sony Vaio

-update-

Ja nu al :D
Gisteren startte de laptop niet meer op ( kreeg een zwart scherm met VAIO erop en meer deed ie niet ). Op aanraden van de Vaio helpdesk de computer opgestart met de "assist" knop ivp de aan/uit knop.

Hiermee kom je in een soort van recovery modus en heb ik de laptop weer aan de praat gekregen. Hoewel ik het na 3 (!) dagen kwalijk vind dat er zo'n storing voorkomt is het wel fijn te weten dat de Vaio helpdesk goed en adequaat is.

• reloop beatmix

Heb jij ook een Sony Vaio SVT1312M1ES?