Specificaties Radiogestuurde muis en 5.700dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech Wireless Gaming Mouse G700 Review

Keffa18 29 juni 2013, 817 views

Logitech Wireless Gaming Mouse G700

Pluspunten

• Het scroll wieltje is in te stellen als vliegwiel
  • 4 toetsen aan de zijkant
  • Meerdere profielen die je kan opslaan in de muis met verschillende DPI instellingen
  • Zowel draadloos als bekabeld te gebruiken
  • Reageert ook draadloos zeer snel dankzij de 1000 reports per second.
  • Ligt fijn in de hand.

Minpunten

• Kabel is te stug.
  • Batterij is snel leeg.

Ik heb de logitech G700 besteld omdat ik een nieuwe muis nodig had voor bij mijn nieuwe laptop, de enige wireless muis die ik verder nog had was de Mircosoft Bluetrack nog wat, en dit voldeed niet echt als gamemuis.

Hoe ben ik bij deze muis terecht gekomen?
Simpel ik heb eerst gezocht naar game muizen op Google :-), hier kwamen een paar muizen uit die ik natuurlijk al eerder had gezien en geprobeerd maar me niet echt aanstonden, vervolgens kwam ik bij dit model uit, ik ben vervolgens verder gaan kijken naar de toetsen en functionaliteit van de muis, dit beviel me wel.

Wat vind ik zo fijn aan de muis?
- Het scroll wieltje is in te stellen als vliegwiel
- 4 toetsen aan de zijkant
- Meerdere profielen die je kan opslaan in de muis met verschillende DPI instellingen
- Zowel draadloos als bekabeld te gebruiken
- Reageert ook draadloos zeer snel dankzij de 1000 reports per second.
- Ligt fijn in de hand.

Punten die beter hadden gekund
- De kabel bij de muis is wat stug, dit had ik al eerder gelezen online, had alleen niet verwacht dat het zo erg zou zijn. Gelukkig kan je elke micro usb kabel gebruiken.
- De accu gaat wat snel leeg bij meer dan 500 RPS, voor office werk is minder dan dit toch wel genoeg, echter bij gaming staat hij bij mij op 1000 RPS en is hij toch wel na 1.5 dag leeg. Hiervoor heb ik nieuwe Eneloop XX batterijen gekocht (Sanyo XX HR-3UWXB 2550 mAh (Powered by Eneloop)), hiermee houd hij het gemakkelijk een dag of 3 vol en de batterij is oplaadbaar in de muis zelf (gaat natuurlijk wel langzamer).

Dit is mijn eerste review, ik hoor graag wat jullie hiervan vinden.

Heb jij ook een Logitech Wireless Gaming Mouse G700?