Linksys Smart Wi-Fi Router AC 1600 Review

micheljanen2009 29 juni 2013, 1.759 views

Linksys Smart Wi-Fi Router AC 1600

Pluspunten

• Praat goed met alle apparaten
  • Super super snel
  • Storingsvrij
  • App (dit is even leuk, maar gebruik je niet echt)

Minpunten

• Bereik, erg slecht

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 2
Deze router gekocht omdat mijn vorige (een Sitecom) er regelmatig uitknalde.. Met deze router is dat nog nooit gebeurt. Mijn thuisnetwerk bestaat uit de volgende onderdelen: een NAS schijf, WD tv Play, Pioneer versterker, TV, 2 computers 2 tablets 2 telefoons.. Op de telefoons en tablets na is alles bedraad.

Super verbinding, werkt fijneloos.. Je kan een app gebruiken om je router te bekijken, je gast netwerk aan/uit zetten etc. maar dit gebruik je eigenlijk nooit.. Heeft dan ook niet echt meerwaarde voor de router.

Het nadeel aan deze router is wel zijn bereik, voorheen had ik aan het begin van de straat al bereik met mijn Sitecom router maar met deze kom ik net tot bij de auto.

• WD Tv Play
  • Pioneer versterker
  • Philips TV
  • WD Live Box
  • Sitecom Switch
  • Samsung Telefoons
  • Samsung Tablets

Heb jij ook een Linksys Smart Wi-Fi Router AC 1600?