Specificaties 23" @ 1920x1080 (IPS, 5ms) - Bekijk alle specificaties

LG 23EA63V-P Zwart Review

DaneV 29 juni 2013, laatste update op 29 juni 2013, 3.891 views

LG 23EA63V-P Zwart

Pluspunten

• Goede kleurweergave
  • Zeer grote inkijkhoek
  • Mooi design met dunne rand

Minpunten

• Waardeloze bouwkwaliteit voet
  • Niet in hoogte verstelbaar (begrijpelijk in deze prijsklasse)
  • Enkel geleverd met VGA Kabel

Over het algemeen is dit een prima scherm voor de lage prijs die je ervoor betaald. De kleurweergave is erg goed, de inkijkhoek is fantastisch en het design van het scherm is weer eens wat anders dan wat je normaal ziet.

Toch gaat mijn exemplaar vandaag terug naar de winkel om een feit dat mij enorm stoort; de waardeloze voet onder het scherm zit ! Deze is erg dun en helemaal van plastic gemaakt. Ook het systeem waarmee de voet aan de monitor wordt bevestigd is twijfelachtig te noemen.

Gevolg; de monitor staat niet stabiel op je bureau. Dit is zelfs zo erg dat het monitor op en neer aan het bewegen is terwijl ik dit bericht aan het typen ben met mijn onderarmen rustend op de bureautafel. En nee, mijn bureautafel is niet gammel.

Jammer dat ze bij LG een, in mijn ogen, erg stomme fout hebben gemaakt door zo`n waardeloos stuk plastic onder een prima scherm te zetten.

Heb jij ook een LG 23EA63V-P Zwart?

Ik kan het wiebelige scherm confirmen op een wiebelig bureau.
-Edit- Oeps, review in de reactie gezet

[Reactie gewijzigd door DaneV op 29 juni 2013 11:59]

heb dit scherm enkele dagen geleden aangekocht en merk eigenlijk niks van een wiebelend scherm nu ik dit aan het typen ben... Heb wel een heel stevige bureau ;)

plastic is twijfelachtig, los daarvan is het scherm erg budget. De kwaliteit is vooral gaan zitten in de display. Erg mooi. Als het ding staat, staat ie.

De opmerking is compleet te verwaarlozen naar het prijskaartje. Koop een bureau die (ja toch wel) niet gammel is.
Ik heb het scherm gezien en uitgeprobeerd, ja wankel...... Maar als ik me niet als een debiel gedraag is er voor die prijs, niks aan de hand.
Compleet te verwaarlozen gezien het prijskaartje ? Ik heb nu en Dell monitor in dezelfde prijsklasse en die staat wl degelijk op mijn bureau. LG Heeft gewoon een slechte ontwerpkeuze gemaakt.
Niks mis mee met de voet onder het scherm! Gewoon het scherm van bovenaf voorzichtig in de voet duwen tot je een klikje hoort! De voet staat dan perfect stabiel:)