Point of View GeForce GTX 670 2GB Review

NielsEngelman 27 juni 2013, 121 views

Point of View GeForce GTX 670 2GB

Pluspunten

• Draait Battlefield 3 op ultra settings (alles maxed) stabiel op 60 frames.
  • Mooi ontwerp
  • Maakt geen enorme herrie

Minpunten

• Niet logisch meer om te kopen i.v.m 7xx series
  • Normale prijs vrij hoog

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Ik heb ongeveer een maand geleden deze Point of view GTX 670 gekocht tegen een aantrekkelijke prijs. Ik ben tot nu toe zeer tevreden over deze kaart. De prestaties zijn goed. En hij maakt acceptabel tot weinig geluid. In andere reviews werd er gezegd dat het referentiemodel van Nvidia veel en irritant geluid maakt, maar daar kan ik me totaal niet in vinden. Op battlefield 3 haalt hij stabiel 60 frames met v-sync aan (motion blur off). Dit haalt hij met de nieuwste Beta drivers van Nvidia (320.49). Hij heeft maximale drops naar 58 frames, maar om dit nou drops te noemen.. Over de temperatuur heb ik ook niks te klagen. Heb hem nog nooit hoger dan 83 graden gezien. En met een nieuw fannetje in m'n behuizing komt hij niet hoger dan 79 graden.

Heb jij ook een Point of View GeForce GTX 670 2GB?