TERA Online, PC Review

funnyfoxnl 26 juni 2013, 329 views

TERA Online, PC

Pluspunten

• Grafisch super goed
  • Gameplay
  • Teamwork

Minpunten

• Je class kun je weinig uitbreiden
  • Weinig keus in de webshop
  • Veel anime

Besturing Score: 5
Geluid Score: 4
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 4
Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 4
Sinds een week heb ik dit spel. Tegenwoordig gratis te downloaden omdat die Free To Play is. Gameplay is uitstekend wat ik tot nu toe heb gezien het schiet echt buiten andere mmorpg games. Bijvoorbeeld een wizard of een archer heb je een echte crosshair waar je mee moet richten op je doel. Wat bij de meeste mmorpg games toch al snel automatisch gaat.Het beeld kwaliteit is echt SUPER als je het vergelijkt met andere games zoals World of warcraft. En ook als ze server onderhoud gaan doen ze weten meestal exact de tijd hoelang het gaat duren en het loopt meestal nooit uit. Dat zie je bij veel games nog wel is anders.

Het spel is wel wat minder in keuze's die je kan maken.
Je kan bijvoorbeeld een class kiezen daar zijn er 7 van.
Maar het is niet zo dat je weer een hogere class kan kiezen die je al speelt als je bijvoorbeeld lvl 30 bereikt (Een soort uitbreidings-class. Dat vind ik wel jammer. Het spel is wel zo gebaseerd dat je best veel moet samen werken wat ik wel prettig en gezellig vind.

De webshop op de site zelf heeft ook leuke dingen die je met echt geld kan kopen voor je Tera character. ik zie wel graag dat het nog meer word uitgebreid de keuze's zijn op dit moment nog wel wat gelimiteerd.

Conclusie : Een super leuke game wat gratis is maar toch over heel veel kwaliteiten beschikt ik vind het echt een aanrader!

Heb jij ook een TERA Online, PC?