HP iPAQ rx3715 Review

hulliex 4 mei 2005, 463 views

HP iPAQ rx3715

Pluspunten

• Zeer uitgebreid
  • Goede prijs/prestatie

Minpunten

• Kwaliteit camera

Veelzijdigheid Score: 4
Zeer compleet en robuust appraatje voor een schappelijke prijs. Enige punt van kritiek is de ingebouwde camera, kleuren zijn niet echt natuurgetrouw en de resolutie is ook niet al te hoog. Verder zit er uitgebreide software bij en de functionaliteit is ook ok, met de bluetooth en wireless lan verbinding. Deze zijn eenvoudig te configureren via de iPaq wireless optie.Helaas geen Compact Flash slot, maar wel een SD slot en voldoende intern geheugen (64 Mb). De bijgeleverde draadloze bluetooth hoofdtelefoon werkt niet helemaal 100%. Af en toe gaat het geluid haperen, dit is op te lossen door alle programma's die draaien af te sluiten.

Heb de ipaq nu 2 maanden in mijn bezit en ik heb er nog geen seconde spijt van, dat ik hem aangeschaft heb.

Heb jij ook een HP iPAQ rx3715?

Waarom reken je de kwaliteit van de camera als een minpunt?

Ten eerste kan je nooit verwachten dat deze de kwaliteit biedt van een normale camera. Kan gewoon niet, past niet in het apparaat of zou het apparaat onnodig duur maken.

Ik zou het juist als een voordeel zien, juist omdat ie er inzit.