Specificaties Radiogestuurde muis en 1.500dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech Performance Mouse MX Review

SuperŪ 24 juni 2013, 1.408 views

Logitech Performance Mouse MX

Pluspunten

• Fraai om te zien
  • Houdt prima vast
  • Oplaadbare batterij via usb
  • Reageert soepel/vlot/snel genoeg naar mijn smaak

Minpunten

• Duur
  • Even prutsen met drivers

Ik schrijf dit nadat ik enkele maanden geleden in een opwelling deze muis heb gekocht (had een tegoedbon gevonden van een lokale pc winkel)

Ik heb even lopen stoeien met de drivers, maar na een beetje prutsen werkte alles prima.

Mijn oude muis was iets hoger dus daarbij rustte mijn palm beter op de muis, maar dat was gewoon even wennen, zo blijkt.

Ik gebruik maar een paar knoppen van de muis. De extra's niet. Wie wil er nou scrollen zonder klikjes/gevoel?

Opladen via microusb was een onverwacht pluspunt, al moet ik hem wel vaker opladen dan een "normale" muis met twee penlites.

Ik vind hem er wel fraai uit zien, maar daar zijn de meningen vast over verdeeld.

Heb jij ook een Logitech Performance Mouse MX?