Specificaties 3,5" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia E Zwart Review

sjoerd14v 23 juni 2013, 4.625 views

Sony Xperia E Zwart

Pluspunten

• mooi
  • snel genoeg
  • betrouwbaar

Minpunten

• slecht scherm

het is een mooie mobiel die lekker snel is voor gewoon gebruik en waar je bijna alles op kunt doen, hij ziet er mooi uit en heeft een fijne ronde achterkant wie je dus goed vast kunt houden. in de doos komt de mobiel, de usb-kabel, oortjes, handleiding, en de oplader. via cpu-z zag ik dat hij een arm cortex a5 heeft met een snelheid van 1ghz. het ram van de mobiel is 512mb en dat is genoeg voor de meeste apps. door xloud klinkt het geluid geweldig! dus over het algemeen is het een goede mobiel voor de allerdaagse gebruiker. bedankt voor het lezen van deze review, het was mijn eerste dus er kunnen nog wat fouten in zitten

Heb jij ook een Sony Xperia E Zwart?

Vreemd dat je niets aangeeft over je -punt scherm. Wat is hier minder aan?
nou als je bijvoorbeeld op het scherm kijkt van een zijkant dan zie je soms/ meestal rare glinsteringen maar, ik ben er achter gekomen dat dat gewoon ff wennen is.
en het is mijn eerste review...

gr sjoerd.

[Reactie gewijzigd door sjoerd14v op 5 oktober 2013 14:29]