Transcend JetFlash 760 16GB Zwart Review

mcDavid 17 juni 2013, 1.254 views

Transcend JetFlash 760 16GB Zwart

Ik kan hier lang of kort over zijn, maar waarschijnlijk scrollt iedereen door naar de benchmarks. Ik heb 'm direct EXT4 geformatteerd, maar met FAT32 zijn de resultaten vergelijkbaar. Het eerste plaatje is met USB2.0, het tweede plaatje is met USB3.0. De specificaties zijn: read up-to 75MB/s, write up-to 12MB/s. Wat dat betreft vind ik de scores prima, dit is wel ongeveer wat ik verwacht had. Write had misschien ietsje hoger mogen zijn.

De bouwkwaliteit is okay-ish, ik ben niet zo'n fan van het schuifmechanisme. Het voelt nogal nutteloos aan en maakt de stick onnodig groot. Ook zit er een soort oogje voor een koordje aan, maar niet een bijbehorend touwtje en sleutelring.

Heb jij ook een Transcend JetFlash 760 16GB Zwart?

In welk programmaatje is de test uitgevoerd?
Ziet er erg handig en volledig uit. Is het gratis?
Het is onderdeel van de disk utility in Ubuntu en helemaal gratis :9