Cowon iAudio M3L 20GB Review

LightYears 4 mei 2005, 336 views

Cowon iAudio M3L 20GB

Pluspunten

• weergave
  • mogelijkheden
  • speelduur

Minpunten

• subpack

Geluidskwaliteit Score: 4
Sinds een dik jaar mijn trouwe vriend onderweg. Door de L toevoeging is de speelduur ongeveer 24 uur met uitsluitend ogg vorbis files. Aangezien ik een album luisteraar ben vind ik het ontbreken van een ID3 database geen probleem. De geluidskwaiteit is uitmuntend; een andere review sprak over slechte bass weergave, ik zou dat eerder zoeken bij de gebruikte doppen. Zelf gebruik ik de westone um2 doppen en die geven in combinatie met de M3L een beter geluid dan mn stereo thuis. De M3L wordt herkent als een hardeschijf als je deze op de computer aansluit, dus zowel windows, mac als linux gebruikers kunnen muziek overtanken op de M3L en direct luisteren! Enige punt van aandacht vind ik de subpack, waar de usb, line-in en out en adapter op worden aangesloten, dit stukje plastik is erg goedkoop als je het vergelijkt met de verder afwerking van het product.

• westone um2
  • Windows 2000

Heb jij ook een Cowon iAudio M3L 20GB?