Samsung Galaxy Tab 2 7" WiFi 8GB Titanium Review

-KoenNewbie 10 juni 2013, 1.206 views

Samsung Galaxy Tab 2 7" WiFi 8GB Titanium

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Nette accuduur

Minpunten

• Niet op te laden met Mini USB
  • Scherm niet te lezen in de zon

Twee weken geleden heb ik deze Samsung Galaxy Tab 2 7" gekocht. Het ging om een aanbieding in combinatie met de 50,- cash back actie van Samsung. De prijs die ik er dus uiteindelijk voor betaald heb was 118,-. Een heel mooi bedrag voor een goed tablet. Naar mijn mening de eerste goede die er voor die prijs te krijgen is. De prestaties van de tablet zijn goed. Met de 1 GHz processor merk je dat ie op af en toe een acceptabele hapering na soepel door de menu's en standaard apps loopt. De bouwkwaliteit en ergonomie voldoen ook prima. De knoppen zijn goed te bedienen, en door de rand om het scherm druk je niet iedere keer dat je hem oppakt op het scherm. De mobiliteit van het toestel is dan ook groot (redelijk standaard voor 7" tablets. De accuduur is voor zover ik het in twee weken kan beoordelen ook sterk. Twee keer opgeladen en gaat dus al twee weken mee, bij redelijk intensief gebruik.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Tab 2 7" WiFi 8GB Titanium?

Reviews door de redactie