Specificaties 4,8" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung ATIV S 16GB Zwart Review

Frans v Huizen 9 juni 2013, laatste update op 3 november 2014, 3.742 views

Samsung ATIV S 16GB Zwart

Deze smartphone is erg fijn in gebruik, de bouwkwaliteit is goed, de scherm is goed en Windows Phone 8.1 is helemaal geweldig! Loopt erg snel en fijn. Ten op zichte van Windows Phone 8.0 is het nu een complete besturingsysteem geworden. Aanrader? Antwoord: Jazeker!

Pluspunten

• 4,8 inch groot touchscreen met HD-resolutie.
  • Hoogwaardige uitstraling.
  • Opslaggeheugen is uitbreidbaar middels microSD-kaarten.
  • Zeer fijn in gebruik
  • Erg soepel met Windows Phone 8
  • Fijne besturingsysteem met samsung eigen apps. Zoals Samsung Zone
  • 1,5 GHZ duel-core
  • Dun
  • Geschikt voor zwaardere applicaties met behulp van de dual core-processor
  • Veel en handige apps
  • 8 mp achterzijde met Led flits. Voor Full HD filmen
  • 1,9 mp voorzijde
  • Grote accu 2300 mAH voor lekker lang gebruik

Minpunten

• Beetje te groot scherm voor sommige mensen (4.8 inch)
  • Past niet altijd in de broekzak
  • Zit meer in de mid-range toestellen, vergelijken met andere high-end toestellen

Samsung ATIV S: efficiŽnt en snel

Samsung presenteert met de ATIV S als eerste een Windows Phone 8 smartphone en maakt meteen gebruik van de nieuwe mogelijkheden van Windows Phone 8. Zo is er een snelle en fijne 1,5 GHz dual-core processor en een 4,8 inch HD Super Amoled scherm aanwezig. Voorheen was er alleen ondersteuning voor single core-processoren en schermen met lagere resolutie. Dit opent mogelijkheden voor zwaardere games en apps. Daarnaast kan je natuurlijk gebruik maken van alle mogelijkheden van het nieuwe Windows Phone besturingssysteem, zoals Office, Hubs en Skydrive. Met een aluminium body.
Zeer fijn in gebruik met fijne en soepele Windows Phone 8. Met de app Samsung Zone kan je veel en handige apps vinden die je bijv. niet kan vinden bij windows market (windows store) of bij andere Windows Phone 8 smartphones.

Het is dus een zeer fijne smartphone met een best goedkope prijskaartje.
Samsung Active S heeft een zeer scherp beeld. De Samsung Active S heeft geen problemen. Het is een zeer goede toestel. Echte aanrader! Lekker voor §200 euro, ik vind het persoonlijk fijner dan android. Vragen? Stel gerust.

Nu met Windows Phone 8.1 update 1 helemaal geweldig!

voor info over smartphones en tablets en voor gelekte smartphones en tablets die je binnenkort kan verwachten: http://www.youtube.com/user/TheLeakedPhone

Heb jij ook een Samsung ATIV S 16GB Zwart?

Dit is meer een verkoperspraatje met een specificatie lijst, geen review helaas.
Ik had al even op internet gezocht of hij wellicht niet werkte voor Samsung ;)
Een smartphone zonder minpunten? Is mijn levensdoel om die te vinden, dat zou betekenen dat mijn leven vanaf nu doelloos is. Ik kan het niet geloven.

Voor mij is bijvoorbeeld een minpunt dat het geen Nokia is. Dat is niet lullig bedoelt, maar ik zal de Nokia apps waaronder Here missen.
Mwah... Eigenlijk is deze link beter:

Je kunt de Here Drive+ en Here Transit apps nu gewoon kopen voor een niet-Nokia WP.
hij was 200 euro bij de saturn, paar weken geleden
Heb hem ook, mooi toestel,
en moet zeggen nog niks op aan te merken.

In BelgiŽ heb ik hem voor 299 euro gekocht drie weken terug bij VandenBorre. :?
Een prima toestel. Ik heb hem gehaald bij redcoon in Belgie voor § 225,00.
Toestel is zeer snel en start de apps echt in no-time op. Voorlopig ben ik heen content...