Sony Xperia Z Zwart - Reviews

Specificaties 5" • 1920x1080 (Full HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia Z Zwart Review

commondus 9 juni 2013, 1.519 views

Sony Xperia Z Zwart

Pluspunten

• Erg snel
  • Mooie beeldkwaliteit
  • goeie geluidskwaliteit (mede door het headset)
  • Mooie Xperia apps (een eigen fotogallerij, muziekspeler)
  • Geweldige camera

Minpunten

• Sommige Sony apps voegen niets toe
  • Kan tijdens intensief gebruik lauw/warm aanvoelen aan de bovenkant

Heb deze telefoon sinds een week in bezit, en ben er helemaal weg van! Echt een geweldig toestel. Bij het uitpakken viel me gelijk op dat er erg veel toevoegingen bij zaten, zoals bijvoorbeeld extra opzet stukjes voor het headset (het headset zelf is ook erg goed). Toen ik hem opstartte viel me gelijk op dat het beeldscherm erg helder was, terwijl de helderheid nog maar op een kwart stond, ook in de zon viel alles met dezelfde helderheid prima te lezen.
De processor icm de 2GB geheugen is verschrikkelijk rap, ondanks dat die een tikje langzamer is dan de S4.

Heb jij ook een Sony Xperia Z Zwart?