Specificaties Tower, 5 interne bays - Bekijk alle specificaties

Cooler Master HAF 932 Review

MonstRMagnet 8 juni 2013, 112 views

Cooler Master HAF 932

Pluspunten

• Gereedschapsloze installatie
  • Drivebay's snel toegankelijk
  • Binnenruimte
  • Makkelijk aanpasbaar
  • Airflow
  • Coole uiterlijk
  • Kabelmanagement
  • Voorbereid op waterkoeling

Minpunten

• Het filter voor de frontfan raakt naar verloop van tijd verstopt en is wat moeilijk bereikbaar en schoon te maken

Cooler Master HAF 922 Review

Na eerder altijd uit financiele overwegingen voor een kant en klaar systeem gekozen te hebben besloot ik anderhalf jaar terug om zelf een systeem samen (te laten) stellen.
Ik ben een fervent gamer en mijn eerdere desktops voldeden toch niet helemaal. Met name de koeling liet nogal eens te wensen over, evenals de mogelijkheid tot het uitbouwen van het systeem, middels betere GPU's, grotere HD's e.d. dit mede door een tekort aan ruimte in de case.
Toen ik mijn nieuwe configuratie eindelijk binnen kreeg schrok ik in eerste instantie van het formaat van de kast. Hij is namelijk ruim een halve meter hoog Ún diep! H. 502 x D. 563 x D. 253 cm
Ondanks de afmetingen kreeg ik na het openen van de kast, wat vrij gemakkelijk ging door de 2 thumbscrews, toch echt een smile van oor tot oor gezien het zeer coole uiterlijk van de kast.
Het hele systeem is overigens zonder gereedschap in- en uit te bouwen.
Het nieuwe systeem was al ingebouwd, maar er zou qua ruimte zo een 2e systeem inpassen!
Standaard wordt de kast geleverd met 2 x 200mm fans, (front & top) waarvan de frontfan met aan/uit schakelbare ledverlichting Ún 1 x 120mm backfan.
Ik gebruik nog steeds de originele fans en ik heb sindsdien ook nooit meer koelingsproblemen gehad. De airflow is werkelijk optimaal! Zonder overdreven geluidshinder.
Verder zijn de snel toegangkelijke drivebay's zowel vanuit functioneel als optisch oogpunt een waar genot.
Die smile was voor de rest van de dag niet meer van mijn gezicht af te krijgen.
Het enige minpuntje wat ik na anderhalf jaar gebruik kan aanvoeren is dat het filter voor de frontfan naar verloop van tijd verstopt raakt en wat moeilijk bereikbaar en schoon te maken is.
Verder is deze kast dan ook voor iedere hardcore gamefanaat een absolute aanrader.

Heb jij ook een Cooler Master HAF 932?

Reviews door de redactie