Specificaties 23" @ 1920x1080 (TN, 5ms) - Bekijk alle specificaties

LG D2342P Zwart Review

rinaldi94 6 juni 2013, 312 views

LG D2342P Zwart

Pluspunten

• Monitor ziet er goed uit..
  • Heeft een audio poort. (Dit handig om consoles erop aan te sluiten)
  • 3D ondersteuning.
  • 3D software bijgeleverd (Trideff).
  • 3D bril en een lens voor brildragers bijgeleverd.
  • Je kan ook bioscoop 3D brillen gebruiken.

Minpunten

• Trek snel stof aan.
  • Kost veel tijd om 3D goed af te stellen bij games.
  • Bij 3D heb je alles goed afgesteld, kan je nog last hebben van Ghosting.

Deze monitor heb ik nu al zo'n 3 maanden in bezit.

Het heeft verschillende aansluitpoorten. Dit maakt het erg handig om ook je verschillende apparaten erop aan te sluiten. Bijvoorbeeld: PS3 & PC.

Wat mij erg aantrok voor deze monitor, is dat het ook een ondersteuning heeft voor 3D. De scherm grootte is erg fijn, niet al te groot. Ook voor het bedrag is het zeker elke cent waard.

De monitor zelf ziet er goed uit. De omhelsel van de monitor heeft een glans. Dit geeft de monitor echt een mooie indruk. je merkt wel, dat de monitor stof snel aantrek.

In het begin was ik wel bang dat de standaard van de monitor er niet stevig uit zag. Maar de standaard is erg stevig.

De kleuren van de monitor zijn helder, duidelijk kleuren verschil. Ik kijk Anime en met deze monitor geniet ik nog meer van series en film kijken.

Met de monitor, wordt ook een software bijgeleverd. In de software zit ook de 3D software erin. De programma Trideff, je kan ook via de website van Trideff de nieuwst driver installeren.

De ervaring met 3D gamen, is dat je wel tijd voor moet maken om de instellingen goed te zetten. Als je dit niet doet, kan krijg je erg veel last van Ghosting. Hierdoor maakt de ervaring niet leuk, maar door de instelling zo goed mogelijk in te stellen kan de gaming ervaring leuk maken.

Tijdens het gamen kan je nog de 3D instellingen aanpassen. Hierdoor kan je optimaal de 3D aanpassen. Zodat Ghosting word verminderd. Helaas de spellen die ik speel (League of Legends, Skyrim & Starcraft 2) zie je nog wel eens Ghosting. Ik heb er veel tijd in besteed om het zo goed mogelijk in te stellen. Je merkt bijna geen ghosting, er komt nog wel eens ghosting in voor. Dit kan ook te maken hebben, omdat de monitor passif 3D is.

Helaas heb ik geen 3D films, kan ik hiervoor geen oordeel over geven.

Het is zeker een mooi ding en elke cent is het waard. Je hebt een monitor dat duidelijk kleuren verschil laat zien, 3D ondersteuning heeft, de scherm is groot en de prijs ligt goed.

Heb jij ook een LG D2342P Zwart?