Apple iPad 2 Wi-Fi 32GB Wit Review

Lucky700 6 juni 2013, 182 views

Apple iPad 2 Wi-Fi 32GB Wit

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Eenvoud
  • Scherm
  • Bereik WiFi
  • Snelheid
  • iOS6

Minpunten

iPad al gekocht toen deze uit kwam. Ik ga dus niet beoordelen tegen de huidige versies aan. Het scherm is tov de tablets nu iets achterhaald in beeldkwaliteit. Toen ik deze iPad2 kocht was ik sceptisch wat het nut was. Ik ben software developer en had hem gekocht om mobiel ook mijn eigen mail etc te kunnen lezen en ophalen. Met een aantal leuke apps (oa. RDM+) kon ik ook remote mijn PC thuis overnemen. Dit was handig om soms documenten te versturen die op mijn PC thuis stonden. Ik heb dus ook geen klachten dat je geen documenten kunt uploaden naar je iPad. Met de juiste tools en apps heb je dat niet nodig.
Nog steeds vind ik de schermkwaliteit en vooral de handigheid van de iPad erg fijn. Nu gebruik ik hem voornamelijk om remote TV te kijken, mail te lezen,schrijven en om te browsen. De accuduur is prima. meestal ligt hij 1 keer per week aan de lader. De iPad is ongeveer 1 tot 2 uur in gebruik per dag.

Heb jij ook een Apple iPad 2 Wi-Fi 32GB Wit?