Sony Xperia Z Zwart Review

rennneNewbie 6 juni 2013, 1.273 views

Sony Xperia Z Zwart

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Geluid tijdens het filmen
  • Schoon
  • Strak design

Minpunten

• Batterij
  • Speaker mag wat harder

Het nieuwe vlaggenschip van Sony. Een zeer degelijk apparaat wat waterdicht is. Nu denk je, wat heb ik hieraan? Als je je telefoon gemiddeld 2 jaar hebt, moet je is na gaan hoe smerig deze telefoon wordt. Tijdens het werk, stof, bij het uitgaan vettige vingers. Nu hou je de telefoon ever onder de kraan en hup hij is weer schoon. Deze telefoon werkt erg gebruikersvriendelijk, wat je ook niet anders verwacht van een Andriod telefoon. Dit is de vierde generatie Sony telefoons die ik bezit, onder andere de Xperia Arc en de eerste Xperia. Maar dit is toch echt een hele grote stap vooruit! Vrienden van me lopen allemaal rond met de Samsung Galalxy S2 of 3. Iedereen loop hier mee rond. Met deze telefoon pak je meteen de aandacht met zijn opvallende ontwerp wat overigens ook erg fijn in de hand ligt.

Heb jij ook een Sony Xperia Z Zwart?