Super Talent Pico-C Series 8GB Zilver Review

Simper01 6 juni 2013, 90 views

Super Talent Pico-C Series 8GB Zilver

Pluspunten

• Behuizing: erg klein en van staal. Het oogje is één stuk met de behuizing dus hij zit muurvast aan je sleutelbos. Ondanks dat deze stick heel wat te verduren heeft gehad doet ie het na 1,5 jaar nog uitstekend.
  • Snelheid: gegeven dat de stick USB 2.0 heeft, is de snelheid is ok te noemen. Vergelijkbaar met grotere (qua afmetingen) sticks.

Minpunten

• Buggy: af en toe wordt de stick niet direct herkend. Eruit trekken en weer terug stoppen (desnoods een paar keer) heeft het probleem tot nu toe altijd opgelost, maar het is wel irritant.
  • USB maatvoering: de usb plug is een fractie dikker dan standaard, dus er moet wat kracht gezet worden om de stick in de poort te drukken. Hij past echter altijd prima dus is niet schadelijk.

Een prima stick voor iemand die geen hoge eisen stelt maar wel altijd een usb stick bij zich wil hebben.

Bij mij hangt ie al 1.5 jaar aan mijn sleutelbos en heeft dus aardig wat te verduren gehad. Door het oogje op de stick heb ik een spiraalringetje gedaan en de stick zit muurvast aan mijn sleutelbos. Enorm voordeel dat ik altijd een stick bij me heb om even wat op te slaan. Er kleven ook een aantal nadelen aan de stick, zie hieronder. Waar ik hem voor gebruik; af en toe wat bestanden opslaan, is het een perfecte oplossing. Degelijk, snel genoeg en zo klein dat ie zonder dat je er last van hebt altijd aan je sleutelbos kan hangen.

Heb jij ook een Super Talent Pico-C Series 8GB Zilver?