Sony Xperia L Zwart Review

Arnoud1965Newbie 5 juni 2013, 5.558 views

Sony Xperia L Zwart

Pluspunten

• goede camera
  • snelle interface
  • mooi design

Minpunten

• achterkant is kwetsbaar bij demontage

De Sony Xperia L doet wat hij moet doen. Voor een budget smartphone heeft hij meer dan voldoende specificaties. De camera levert goede opnames zowel bij daglicht alsook 's avonds.De dualcore processor is snel en het voldoende RAM geheugen zorgt ervoor dat de applicaties vloeiend draaien. Het design is goed en heeft veel weg van de meer high-end producten in de Xperia lijn. De accu heeft voldoende capaciteit, ook wanneer je de telefoon intensief gebruikt. De telefoon is met widgets en themas helemaal naar de wensen van de gebruiker in te richten. Alles bij elkaar een prima telefoon voor een prima prijs.

Heb jij ook een Sony Xperia L Zwart?

hoi,
Ik heb een vraag waarvan ik t antwoord hoor te weten : kan de telefoon het spel ''Kindoms of Camelot battle for the North'' draaien? Want als ik dat weet heb ik een goede indicatie van wat deze telefoon kan runnen.

Alvast bedankt...
Greetzzzzzzzzzzz