Sony Xperia Z Zwart Review

Arjen-V 4 juni 2013, 1.174 views

Sony Xperia Z Zwart

Pluspunten

• Het toestel is erg snel in gebruik
  • Het toestel is erg makkelijk in gebruik
  • Het toestel kan onder water en is dus makkelijk en snel schoon te maken
  • Het toestel heeft een perfect scherm, kleuren zijn er goed op te zien
  • Het toestel is compatibel met alle andere Sony producten
  • Het toestel heeft een erg goeie camera
  • Het toestel heeft ondersteuning voor MHL
  • Het toestel hooft goede ondersteuning voor streamen

Minpunten

• Het scherm van het toestel krast voor te snel
  • Stofdeeltjes zie je erg snel als je de zwarte versie van de Xperia Z hebt
  • Camera start niet erg snel op
  • Als het toestel onder water is geweest, is het geluid erg slecht
  • Op de achter en onderkant staat tekst, dat kunnen mensen nog wel is vervelend vinden

Als je de Xperia Z voor het eerst in je handen hebt, voelt hij een beetje vierkant aan, maar na een tijdje went dat, het is een mooi toestel maar stofdeeltjes en krasjes zijn er makkelijk en snel op te zien, zelf vind ik het heerlijk dat hij onder water kan omdat hij dan ook makkelijker schoon te maken is. De camera van het toestel is erg goed het beeld ervan loopt erg soepel, maar het duurt wel even voordat de camera op is gestart. Het toestel is erg snel en heerlijk in gebruik, het OS dat er op staat van Sony zelf vind ik ook erg goed omdat het wat meer op stock Android lijkt. De Xperia Z heeft ook erg goede ondersteuning voor streamen van muziek, foto's en video's wat ook erg handig is. Op het moment dat je een MHL kabel hebt kun je ook erg makkelijk het beeld naar je tv streamen van je telefoon en als je een sony tv hebt, kan dat ook draadloos.

Heb jij ook een Sony Xperia Z Zwart?

Je weet dat er een folie overeen zit aan de voorkant en achterkant?
Die krassen zit dus daarop

Ze hebben voor de camera een mini update uitgebracht, hij start nu voldoende snel op.

Het scherm is niet perfect, aangezien de kijk hoeken vrij matig zijn.
scherm is wel perfect sorry hoor, als je zo van voren aankijk is het zo mooi. 1080p is echt ernstig fijn om te lezen.

Beetje een beknopte review maar je weergeeft duidelijk jouw standpunten, dat is mooi! dit is zo'n leuke kleine persoonlijke reviewtje
Dat er een folie over het scherm zit, hoe haal ik dan makkelijk mijn krassen weg, ik neem aan dat ik dat folie niet kan vervangen.

Nu ik de update heb gedaan, start de camera nog steeds niet snel op...

Dat de kijkhoek vrij matig is, interreseert mij werkelijk niks, ik ga namelijk niet schuin naar mijn mobiel kijken en ik hou ook niet ecgt van pottekijkers...