Transcend All-in-1 USB 3.0 Review

savale 3 juni 2013, 936 views

Transcend All-in-1 USB 3.0

Pluspunten

• de prijs
  • Read / Write performance is op usb 3.0 echt perfect. Ik haal de max snelheid van de geheugenkaarten met gemak (tot 125MB/s read / 90MB/s Write gezien)
  • firmware upgradable (hopelijk in de toekomst nog bugfixes e.d.

Minpunten

• Ik heb vermoedelijk een slecht exemplaar of compatibilty problemen. Soms lijkt hij te crashen icm een komputerbay 64GB 1000x compact flash kaart. (welke wel werkt in een andere reader) Het enige dat helpt is opnieuw inpluggen zonder kaart en dan de kaart terug stoppen. Niet echt fijn dus. edit: het probleem lijkt te komen door het stroomverbruik van de compact flash kaart. Blijkbaar is dat bij de komputerbay 64gb 1000x kaart net iets hoger dan gebruikelijk.

Snelle card reader!
Mooi compact en degelijk.
Komt met een korte USB 3.0 kabel / (backwards compatible met USB2.0)
Er is geen driver nodig op zowel mac / linux / als windows 7 x64
De reader lijkt alleen niet 100% compatible met alle soorten compact flash geheugenkaartjes?
Ik heb verschillende compact flash kaarten geprobeerd van Sandisk en Transcend.
De meeste werken vlekkeloos op 1 exemplaar van Komputerbay na (zie negatieve punten)
Zowel getest op een USB 2.0 poort en USB 3.0 poort.
De card reader is getest met firmware "TS21"

+ Read / Write performance is op usb 3.0 echt perfect. Ik haal de max snelheid van de geheugenkaarten met gemak (tot 125MB/s read / 90MB/s Write gezien)
+ firmware upgradable (hopelijk in de toekomst nog bugfixes e.d.

- Ik heb vermoedelijk een slecht exemplaar of compatibilty problemen. Soms lijkt hij te crashen icm een komputerbay 64GB 1000x compact flash kaart. (welke wel werkt in een andere reader)

Heb jij ook een Transcend All-in-1 USB 3.0?