Specificaties 5.1-set met een totaal vermogen van 48 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech X-530 Review

FORMERxZOMBIE 2 juni 2013, 824 views

Logitech X-530

Pluspunten

• Degelijk geluid
  • Degelijke prijs

Minpunten

• Te weinig controle over de bass
  • Kousachtig spul kon beter of niet of iets anders

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 1
Film/gameweergave Score: 2
Muziekweergave Score: 3
Dit is mn eerste uitgebreide review, dus voel je vrij te commenten; ik leer graag ^^

In het eerste half jaar ging de center-speaker stuk (kwam ineens geen geluid meer uit) en kwamen te makkelijk een paar gaatjes in de netjes van de speakers.

Je kunt de bass niet zacht genoeg zetten,
(Ik heb hierdoor een keer een dreun gehad en regelmatig een boze benedenbuurvrouw..
Tip; Ga niet in een betaalbare portiek wonen met deze dingen xD )

Muziekweergave heeft een hoge funfactor, maar een matige kwaliteit.
Filmweergave is erg slecht; als je mensen wilt verstaan moet je de set redelijk hard zetten, en als er dan even een actie-scène komt dan schaam je je kapot hoe hard je bass staat.

Heb voor het geld wel plezier van gehad.. maar..
Ik zou ze persoonlijk geen tweede keer kopen.
Na een lange tijd toch maar afscheid van ze nemen voor de net iets duurdere broer ;)

Heb jij ook een Logitech X-530?

Een dreun van wat? De spanning op het apparaat of de buurvrouw? ;-)
Goeie vraag xD

Van een logé van mn buurvrouw..

Had wel gebruikt, maar de bass was blijkbaar te veel =P
Terwijl de bass uitstond en de hele set zacht.