Logitech X-530 Review
Dit is mn eerste uitgebreide review, dus voel je vrij te commenten; ik leer graag ^^ In het eerste half jaar ging de center-speaker stuk (kwam ineens geen geluid meer uit) en kwamen te makkelijk een paar gaatjes in de netjes van de speakers. Je kunt de bass niet zacht genoeg zetten, (Ik heb hierdoor een keer een dreun gehad en regelmatig een boze benedenbuurvrouw.. Tip; Ga niet in een betaalbare portiek wonen met deze dingen xD ) Muziekweergave heeft een hoge funfactor, maar een matige kwaliteit. Filmweergave is erg slecht; als je mensen wilt verstaan moet je de set redelijk hard zetten, en als er dan even een actie-scène komt dan schaam je je kapot hoe hard je bass staat. Heb voor het geld wel plezier van gehad.. maar.. Ik zou ze...
Pluspunten
Degelijk geluid Degelijke prijs
Minpunten
Te weinig controle over de bass Kousachtig spul kon beter of niet of iets anders
Eindoordeel
In het eerste half jaar ging de center-speaker stuk (kwam ineens geen geluid meer uit) en kwamen te makkelijk een paar gaatjes in de netjes van de speakers.
Je kunt de bass niet zacht genoeg zetten,
(Ik heb hierdoor een keer een dreun gehad en regelmatig een boze benedenbuurvrouw..
Tip; Ga niet in een betaalbare portiek wonen met deze dingen xD )
Muziekweergave heeft een hoge funfactor, maar een matige kwaliteit.
Filmweergave is erg slecht; als je mensen wilt verstaan moet je de set redelijk hard zetten, en als er dan even een actie-scène komt dan schaam je je kapot hoe hard je bass staat.
Heb voor het geld wel plezier van gehad.. maar..
Ik zou ze persoonlijk geen tweede keer kopen.
Na een lange tijd toch maar afscheid van ze nemen voor de net iets duurdere broer
Reacties (2)
Van een logé van mn buurvrouw..
Had wel gebruikt, maar de bass was blijkbaar te veel =P
Terwijl de bass uitstond en de hele set zacht.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn