Specificaties 4,7" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG Optimus G 16GB Zwart Review

senslight 2 juni 2013, 665 views

LG Optimus G 16GB Zwart

Pluspunten

• SNEL
  • mooie foto's
  • redelijke foto's in het donker
  • mooie interface
  • Stevig en licht van gewicht.
  • aan knopje aan de zijkant

Minpunten

• hij kan niet open en je kan er geen geheugen bij prikken.
  • iets te glad.

De LG G heb ik nu een maandje in bezit en kom van een samsung Note2. (beide niet met elkaar te vergelijken) De LG G is een verademing tegen over de LG 4x variant die ik ook heb gehad. Het toestel is veel sneller en heeft een beter beeld. de fotos worden lekker snel gemaakt en je kan ze ook redelijk snel terug vinden. Het design is zakelijk en strak, De LG G s stevig maar wel glad iets meer grip had dan ook wel gemogen. De levensduur van de accu is redelijk goed, al zijn de instellingen wel van belang voor de duur er van.

Het toestel is goed in een hand te bedienen. Voor iemand die veel op de weg zit is dat wel handig. Waar ik wel vaak last van heb is met het standaard toetsenbord dat ik vaak de B aanraak waardoor vaal woorden worden voorzien van de B .
het cameraatje voorin het toestel houd in de gaten of je nog wel naar je scherm kijkt waardoor deze aan blijft. staan of juist niet. Dit werkt redelijk maar niet altijd aangezien hij ook wellis aanblijft als je hem neerlegt zonder hem te gebruiken.

Het scherm is helder en zelfs in het volle zonlight nog goed te zien. donkere foto's wat minder maar alles met een witte achtergrond ziet er prima uit.

Het interface gedeelte is netjes en er zitten een aantal nette animaties in voor het door bladeren van je pagina's.

Ik gebruik het toestel ook met dlna om m'n Qnap te besturen. Dit werkt zeer stabiel zonder oponthoud. andere toestellen hebben hier wel moeite mee.

Ik heb verder nog niet alles uitgeprobeerd maar ik zal dit aan vullen in de loop der tijd.

Ik raad de LG G voor iedereen aan die waar voor z'n geld wilt hebben.

Heb jij ook een LG Optimus G 16GB Zwart?