Samsung Galaxy S4 16GB Wit - Reviews

Samsung Galaxy S4 16GB Wit Review

ronnie30Newbie 30 mei 2013, 1.834 views

Samsung Galaxy S4 16GB Wit

Ik ben sinds 3 weken in het bezit van de S4. Hiervoor had ik een S2 waar ik zeer tevreden over was maar dit is wel een heel compleet toestel. Super fraai scherm, leuke samsung apps, goede camera al is de snelheid iets minder dan ik had gedacht. Ook de accuduur valt me mee. Maar gisteren tijdens het hardlopen werd het geluid van mn headphones (Denon +- 100,-) steeds slechter van kwaliteit. Ik dacht dus dat deze defect waren maar na een andere te hebben geprobeerd blijkt het aan het toestel te liggen! Na wat speurwerk op internet ben ik er achter gekomen dat de snapdragon 600 processor niet goed functioneerd met bepaalde typen headphones! Ik luister vaak muziek via mn telefoon dus dit is echt balen. Nu is de vraag of het een hard of software probleem is en dus is op te lossen met een update. Een grote blunder van Samsung in dit verder fantastische toestel.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S4 16GB Wit?

Reviews door de redactie

Totaal geen review, eerder een slechte ervaring met je S4 i.c.m je headphones...
Op wat voor een manier slecht geluid?
Heb je al geprobeerd te corrigeren met Adapt Sound?

Is sowieso softwarematig. Zijn dezelfde uitgaande electrische signalen vanuit het toestel he :)