Philips Shaver Series 5000 PT860 Review

3x3 28 mei 2013, 1.605 views

Philips Shaver Series 5000 PT860

Pluspunten

• Scheer resultaat
  • Snelle laadtijd
  • Trimmer ingebouwd
  • Lithium batterij
  • Lage geluidsproductie

Minpunten

• ontbreken cradle/Voetstukje om hem in weg te zetten of te laden

Tja wat kun je zeggen over een scheer-apparaat? ik zal deze review kort houden.

De machine scheert verrassend glad, krijg er net zo'n babyhuidje van als met nat scheren.
Hij kan vele scheerbeurten mee op 1 lading (ruim 2 weken). En laadt ook snel op binnen 1 uur.
Het apparaat komt met een 220V lader, en heldere gebruiksaanwijzing. Ik had hiervoor een wat duurder apparaat van Philips speciaal met prachtig design, voetstukje en voor onder de douche. Een standaard mist bij dit model wel.
Je merkt dat met de 8 serie, Philips in 5 jaar toch weer een hele grote stap heeft gemaakt ten opzichte van het high end van 6-7 jaar geleden. Het is een redelijk geprijsde (vanaf 60 euro) kostend apparaat dat basic is uitgerust met een trimmer.

Heb jij ook een Philips Shaver Series 5000 PT860?

Apparaat sinds een week in huis, resultaat boven verwachting goed. Scheert inderdaad erg glad, en qua geluid een heel stuk beter dan mijn oude Philips