LG HX563 Review

crackanimal 27 mei 2013, 578 views

LG HX563

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • 5.1 geluid met veel presets
  • featureset
  • HD/Ultra-HD upscaling

Minpunten

• stabiliteit software

Geluidskwaliteit Score: 5
Deze home cinema set heb ik gekocht ter vervaning van mijn 7 jaar oude JVC 3.1 set.
Qua geluid en beeld is dit zeker een stap voorwaarts, goede kwaliteit en écht 5.1 geluid ipv gesimuleerd uit een center-speaker, wat in ons huis niet echt werkte.
Qua mogelijkheden verrast dit apparaat ook enorm; meer dan genoeg media functionaliteiten, bluetooth, WiDi / Miracast ondersteuning, USB, Netwerk, en ga zo maar door.
Het menu ziet er ook netjes uit, en komt vertrouwd over van LG. WIj hebben een LG 3DTV uit 2011, met SIMPLINK signaal over de HMDI verbinding gaan de apparaten (meestal) gezamenlijk aan- of uit en is slechts één afstandsbediening benodigd.

Negatief is nog de stabiliteit van de software; bij mij loopt het apparaat regelmatig vast bij het selecteren of zoeken naar media op het netwerk, of switchen van signaal (HMDI 1/2, aux, FM, bluetooth, home)

Heb jij ook een LG HX563?