Specificaties 42" Full HD 3D LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

LG 42LM760S Zwart Review

G.dekam 26 mei 2013, 612 views

LG 42LM760S Zwart

Pluspunten

• vormgeving is prachtig.
  • Beeld kwaliteit
  • uitgebreide instellingen
  • aantal en diversiteit van de aansluitingen
  • dual play met bril
  • passieve 3d
  • delen bestanden met tablet

Minpunten

• geluid van tv speakers
  • trage apps

Na meer dan een week uitgebreid instellen en uitproberen van alle functies ben ik meer dan tevreden.
Prachtig ontwerp, en degelijk uitgevoerd. Wat mij opviel was de volledigheid van de verpakking. Alles zit er bij en de optische uitgang heb ik aangesloten op mijn Harman Kardon versterker. Heerlijk geluid.
Verwacht niet te veel van de speakers van de tv, het blijft behelpen, maar volstaat.
Het was wat afstellen om de synchronisatie van het geluid echt perfect te krijgen, maar dat lukte prima.
De gebruiksaanwijzing was wat minder volledig, dus die hebben ze maar in de tv gestopt. Werkt ook prima, anders ben ik bang dat het een heeeeel erg dik boekwerk wordt.
3D is aardig, maar zal vooral leuk zijn met de xbox voor de kinderen. Bij toeval ontdekt dat de kinect sensor perfect in de voet past.
De apps zijn leuk, maar werken naar mijn mening te traag. Ik denk dat een quadcore android mintv stick later wordt aangeschaft. Dit zal een stuk sneller gaan.
Ik was aangenaam verrast met de kabelgeleiding langs de standaard. staat lekker opgeruimd en is prima toegankelijk.
Tevens is het delen van bestanden vanaf mijn android tablet heel erg makkelijk.
Foto's ,films, youtube, muziek, helemaal top!

Heb jij ook een LG 42LM760S Zwart?